VÂNZAREA IMOBILULUI

VINDE IMOBIL CU CHEIA LUX

Informație utilă pentru PROPRIETARI

Decizia de a vinde un imobil este foarte importantă și poate fi un proces mai complicat decât ai crede. Pentru început, procedura unei tranzacții imobiliare organizate pe cont propriu poate suna atractiv pentru orice vânzător care vrea să obțină un preț cât mai bun pentru proprietatea sa, datorită evitării achitării comisionului către un intermediar. În practică însă, solicitarea ajutorului unui specialist imobiliar profesionist în raporturile cu potențialii cumpărători te poate scuti de multe neplăceri. CHEIA LUX îți prezintă în continuare câteva argumente pentru care ar trebui să te adresezi specialistului imobiliar calificat a companiei noastre:
* Te ajută să stabilești „prețul corect”
În contextul economic actual, prețul este cel mai important criteriu de achiziție pentru cei care doresc să cumpere o locuință. Astfel, stabilirea unui preț corect, adaptat condițiilor pieții joacă un rol hotărâtor în vânzarea unei locuințe. O proprietate prea scumpă poate sta luni sau chiar ani întregi pe piață, iar una prea ieftină poate ridica semne de întrebare potențialilor cumpărători și te poate împiedica să obții cel mai bun preț. Un broker imobiliar competent, cunoaște și analizează bine prețurile actuale dintr-o zonă anumită, va puncta plusurile pe care le are imobilul tău și te va ajuta să transformi toate neajunsurile în avantaje.
* Îți promovează proprietatea mai eficient
Publicitatea nu vinde bunuri imobiliare, proprietatea dumneavoastră este vândută de specialistul imobiliar de încredere. Chiar dacă poți pune un anunț de vânzare pe internet, un specialist imobiliar dispune de mai multe modalități de promovare a unei proprietăți. În plus, un adevărat profesionist va avea și cunoștințele necesare de marketing și realizează campanii de promovare personalizate, astfel încât imobilul să fie recomandat si prezentat clientilor de nișă, interesati anume de acest tip de proprietate.
* Îți va fi de mare ajutor în negocieri
O negociere corectă și eficientă este una calmă și obiectivă, principiul care poate fi dificil de pus în aplicare de către proprietar care este atașat emoțional de locuința sa și încearcă să își impună părerea proprie cumpărătorului, fapt care poate trezi reacții negative din partea clientului. Un specialist imobiliar profesionist poate gestiona mult mai ușor relația dintre tine și client. Acesta va încerca să aducă pretențiile și cerințele ambelor părți la un numitor comun, astfel încât șansele de reușită ale unei tranzacții vor crește.
* Îți va economisi timpul și efortul
A ține sub control relația cu potențialii clienți, este un lucru ce necesită răbdare, efort și timp. Imaginează-ți că trebuie să răspunzi la zeci de apeluri pe zi, și să răspunzi la toate întrebările clienților, să le oferi detalii, să stabilești întilniri astfel încât să nu fie perturbat graficul de lucru, și toate acestea se întâmplă în timpul aflării tale la lucru care presupune exercitarea altor obligații, ședințe, executarea sarcinilor în termen etc. Lăsând această sarcină pe umerii specialistului imobiliar în care ai încredere, tu îți poți vedea liniștit de celelalte lucruri pe care le ai de făcut, ca într-un final să te pună în contact doar cu acei care sunt cu adevărat cointeresați să facă o ofertă.
* Îți oferă consultanță în privința aspectelor tehnice ale tranzacției
La identificarea cumpărătorului proprietății tale, se începe procesul pregătirii actelor pentru tranzacția de vânzare-cumpărare care constă în: încheierea contractului privind transmiterea sumei de garanție (arvună), pregătirea și verificarea actelor de proprietate, solicitarea extrasului cadastral, la necesitatea perfectarea certificatului de privatizare, asigurarea prezenței tuturor coproprietarilor la tranzacție sau perfectarea procurii în cazul în care prezența acestora la tranzacție nu este posibilă. Verificarea bancnotelor care au fost transmise de la cumpărător. Programarea notarului și transmiterea actelor necesare .

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Puteți folosi acest ghid de mai jos pentru informație utilă și a primi răspuns la întrebări fregvente

Vânzarea și/sau cumpărarea unui imobil poate fi un proces mai complicat decât ai crede. În practică însă, solicitarea ajutorului unui specialist imobiliar profesionist în relația cu potențialii vânzători și/sau cumpărători te poate scuti de multe bătăi de cap, și anume: te poate ajuta să stabilești „prețul corect”, îți poate promova proprietatea mai eficient, îți va econimisi timpul, nervii și banii, îți va aduce mai mulți potențiali clienți, va asigura negocieri profesioniste, îți va oferi asistență juridică calificată șiconsultanță în privința tuturor aspectelor ale tranzacției.

Pentru a trezi interesul potențialilor cumpărători, apartamentul care urmează a fi scos în vânzare trebuie să fie pregătit, astfel încât să obțină un aspect plăcut, îngrijit, la necesitate de efectuat o reparație cosmetică sau capitală în cazul în care doriți să obțineți un preț mai bun. Efectuarea curățeniei generale și eliminarea mirosurilor neplăcute, după caz, curățarea chimică a mobilierului, la fel, reprezintă o etapă importantă în pregătirea corectă a apartamentului pentru vânzare.

Cu ajutorul specialistului imobiliar al companiei noastre, se vor filtra ofertele potrivite necesităților clientului și se va negocia prețul corect pe piață. Trebuie să vă asigurați că imobilul ales nu este gajat, sechestrat, nu are interdicție, suprafața corespunde informației oferite și datele proprietarului sunt veridice, fapt care vă poate demonstra specialistul companiei CHEIA LUX, prin prezentarea extrasului cadastral.

 

La finalul tranzacției, cumpărătorul obține contractele autentificate de către notar, care urmează a fi înregistrate la Agenția Servicii Publice (Cadastru), iar, după eliberare, urmează procedura de înregistrare a contractelor cu furnizorii de servicii (apă canal, Moldova Gaz, Premier Energy etc.). Noi vă putem oferi suport în acest proces.

În afară de vânzare și cumpărare imobiliară, compania CHEIA LUX vă poate oferi servicii de reparații de orice tip, începând cu cele de tip cosmetic cât și capitale de orice complexitate.
Vă garantăm calitatea serviciilor oferite, reduceri la materiale de construcții și executarea în termen a lucrărilor de construcții și finisare.

 

Specialiștii noștri vă oferă informații veridice și actuale cu privire la condițiile acordării creditului ipotecar de către băncile comerciale ale Republicii Moldova.
Condițiile generale și obligatorii care urmează a fi îndeplinite sunt: angajarea oficială în câmpul muncii în țară sau peste hotarele acesteia, dispunerea de suma necesară care va constitui prima rată, care variază pentru fieare caz in parte, realizarea veniturilor oficiale cel puțin în ultimele 4 luni, și alte condiții care vor fi discutate individual.

Cu ce vă putem ajuta?

Pentru a vă oferi o consultație, completați formularul de mai jos și noi revenim în scurt timp.

Compare Listings

Sari la conținut